onsdag 1 juli 2009

Idag far jag till Linköping...

Efter ca 11 dagar spenderade i Värmland och Dalarna är det dags för Östergötland, anledning; Världens bästa Ceasar fyller 5 ÅR!
Men innan det, imorgon, ska vi till Astrid Lindgrens värld. Det bästa med det är att SIMON och HELSTRÖM kommer dit nitton minuter över tolv. <3 I miss them as ****.

En liten sammanfattning av min semester här uppe:

-P&L var helt underbart <3 vi såg:
*Marit Bergman
*Emil Jensen
*Winnerbäck x 3
*Detektivbyrån
*Lasse Lindh
*Miss Li
*Thåström
*Laakso
*Melody club
*Mando diao
*HÅKAN HELLSTRÖM
och säkert massa flera som jag inte kommer ihåg....

Andra saker från denna vecka som är värda att nämna:
Fiskeförsamlingen, Mia och Klara, Kvarteret skatan, hålla en häst på en åker mitt i natten med ett skärp som grimskaft, storuvudet, hatt, sockervadd, makaronkastning på vägg + bil, Lars Olas stjärt, "gissa kroppsdelen", annis autograf på skinka, minigolf, luftmaddrass, kissmadrass plus mattor, Frida åt linser, Svea Holm 93 år, stulen annimobil, jättestora bestick, minismå bestick, "det här är väl nästan värt en puss?", "Du vill väl inte göra reklam för Björn Borg"?, morgonsång för MorKarin som blev glad, morgonsång för Simon som blev mindre glad, "Om vi kommer ut? Vi kommer knappt ut"?, TOA LÄTT, kondomjakt (slutade i 41 st), diskussion med redbullkillen, svimma, konfetti, svett, siljan runt, snusnäsduk, brinnande bil, få massa gratissaker... plus en miljon saker till.

PUSS HEJ!

2 kommentarer:

  1. mycket mycket trevligt! tack tack tack <3

    SvaraRadera
  2. JAG SAKNAR DIG SÅ JAG DÖR.
    är helt galen och skulle kunna cykla till dig typ nu.

    SvaraRadera