fredag 3 juli 2009

Jag blev utmanad av anni...

tre förebilder: Astrid Lindgren, Jonas Gardell och Ola Salo.
tre fina minnen: När Jonas Gardell pratade om mig i radion. Allt flum på folkhögskolan. När jag förlovade mig.
tre favoritdrycker: Vatten, bubbelvatten... och... humm... te?
tre favoritlåtar just nu: passing afternoon - Iron and Wine, Hur lyckliga kan vi bli - Emil Jensen och Jan Banan - Simon.
tre favoritband: Kent, The Cure och The Ark
tre saker du ser fram emot: Emmabodafestivalen, Lalandia och när Bamsen ska flytta hem till oss.
tre modiga saker du gjort: Berättat om min ätstörning, pratat i radion och gått barbent typ hela juni.
tre bloggar du läser: annis, mammas och Almvägens.
tre artister du ogillar: Markoolio, nu kommer jag inte på fler, men alla som har diskriminerande texter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar