måndag 23 mars 2009

Jag ramlar dåliga gatan fram.

Har ramlat lite senaste dagarna. Ramlat bakåt så att säga, jag behöver inte gå närmare in på detaljer. Jobbigt har det varit i alla fall.
var hos Suzanne idag, hon blev lite orolig. Men... det ska gå bra. Jag vill ju inte ha det så här.

Det är jättetomt här i lägenheten nu, typ bara fulrummet och sängarna som är kvar + lite i köket.
Jag längtar som sjuttsingen. På söndag bär det av ut på landet. Vi var ju som sagt där i lördags med grejer, det är finare än vad jag kom ihåg. Kan ju bero på att det var 10 grader varmt nu och sist vi var där var det snorkallt...
Du må tro att jag ska springa runt i skogen, plocka blommor, klappa hästarna, klättra i träd, bli bergsbestigare och annat smått och gott som är obligatoriska moment när man bor på landet.

Ser fram emot helgen. Klassfest på fredag, Harry Potterutflyttningsfest på lördag och sen bli lantis på söndag XD

puss puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar