tisdag 17 mars 2009

ojoj länge sedan

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Har varit med mina två pojkar och hälsat på i Linköping tors-sön. Vi var barnvakt till sötnosarna (alla tre) en stund på fredagseftermiddagen. Stina och Lucas har blivit så stora!!! 
Annars tillbringades dagarna mest med mamma. Man känner sig alltid ompysslad när man varit där + att man ALLTID har minst dubbelt så mycket pakning med sig hem som man hade med sig dit.

Nu är vi precis varit på Sagabiografen och tittat på "Män som hatar kvinnor", jätteotäck men bra!
fem Helltsrömchokladbollar av fem möjliga. (Jag lever för internskämt.)

Nu måste jag fixa smörgås innan House! (skippar gröten efetrsom jag proppade i mig massor popcorn på bion.)

puss hej.

2 kommentarer:

  1. Åh! Jag vill också se män som hatar kvinnor!
    Jag har avkodat, förstått och läst de böckerna 20 grr om, minst! Nu vill jag se filmen. Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid lika roligt när ni kommer även om det medför extraarbete i form av att sy om och laga. Tack för skjutsen till och från festen och att ni var med som stöd när Hugo kom in i mitt liv, hahaha...........

    SvaraRadera