söndag 1 mars 2009

Söndag = tråkdag?

mmm... lite så är det ju.
Det går inte komma undan.
Men som tur är börjar Mia och Klara om 25 min. Kärlek till dem.

Vet du vad - jag ser fram emot morgondagens grupparbete, hur underligt det än låter. Kanske för att jag vet att det inte är jag som kommer "ha hand om" redovisningen och för att jag känner på mig att det kommer bli kul.
Jag trivs verkligen i min "nya" klass (får man kalla det klass?) det är skönt.

Idag har vi börjat packa för det är precis en månad kvar tills vi flyttar, jag har tagit ner saker från väggarna, det ser jättetråkigt ut.
annars vet jag inte om vi gjort något speciellt. Fint väder har det i alla fall varit så vi var ute en liiiten promenad med Hellström, han orkar inte gå så långt.

Nu måste jag fixa kvällsmat till mig och Simon, han står nämligen och steker pannkakor till mig som jag kan ha med mig till lunch imorgon. (Japp, han är finast i världen.)

puss puss.

2 kommentarer:

  1. Åh! Mia & Klara är guld! Jag skrattar så jag kissar på mig! Och jag trivs också i klassen (ja, man får säga så tycker jag), en go grupp!

    SvaraRadera
  2. Jag har gjort ett inlägg till dig på bloggen som gör att ingen dag är en tråkdag :-)

    SvaraRadera