tisdag 24 februari 2009

Fettisdagen

För mig äro varje dag en fettisdag. Rent känslomässigt alltså. Men det tänkte jag inte haka upp mig på nu.

Jo, det blev en semla, som jag hade planerat för i ca en månad.
Det gick ganska bra, men det var nog mest tack vare att jag hade tid hos Suzanne precis efter att jag åt den.
Hon är väldigt bra. Och rolig. Idag lärde hon mig ett nytt ord; hjälpnödig XD

Tidigare på dan hade jag en föreläsning och efter detta studiegruppsarbete då vi skulle ha högläsning för varandra. Jag läste Pippi Långstrump. :)

Nu måste jag ladda för min läxa jag fick idag som ska utföras imorgon (!) Och sen måste jag äta något mer idag....jag måste...men vill helst slippa. Men jag tänker inte hoppa över för det vore en seger för "Tom".

Men först: Super Mario!

2 kommentarer:

  1. Var det Suzanne som tipsade dig om den där t-shirten? Är det inte dags att köpa den nu för det är ingen annan än du som tycker som du (krångligt uttryckt). För övrigt så kan jag meddela att hur fettisdag varje dag än är för dig så finns det någon som är värre (läs: hon som bor i Jönköping) ;-)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Du är duktig, semlor är gott!

    SvaraRadera