torsdag 19 februari 2009

Jag orkar inte rubriker.

Pjuuu, hade den första gruppexamination idag. Våra lärare hade redan bestämt ordning för redovisning och min grupp skulle börja. Vilket då ledde till att jag fick starta alltihop eftersom jag var först ut i min grupp. Det var en pärs men det gick ju bra. Men alla godkända på den muntliga delen. Bra bra. :)

Sedan efter lunch så kom Adam hit :D. Simon och jag mötte honom på stationen och sen gick vi och fikade på Kulzenska, Kalmars bästa fik. Jag åt päron/björnbär/kardemumma-smulpaj. Mycket god. (Ingen ångest!!!! Applåd till mig.) Adam är för övrigt en väldigt fin människa som man bara hatar lite ibland för att han spelar orgel och en miljon andra instrument så bra. Plus att han aldrig slutar förvåna mig. Idag släppte han nog största bomben - att han hade gått ur svenska kyrkan XD haha (Lugn, Karin läser inte den här bloggen. Jag betvivlar att hon läser någon blogg överhuvudtaget).

Ikväll har jag lekt lite med min dymo. Jag tröttnar aldrig ^^.

Blåbärste är gott.

Hejoj dodå!

2 kommentarer:

  1. Hej gumman :D trevligt att spinga på dig idag:) och grattis för att du inte fick någon ångerst du är duktig :D men vi får ta en fika en dag :) Kram

    SvaraRadera
  2. Det fiket vill jag gå på när jag kommer och hälsar på. Kram

    SvaraRadera