fredag 13 februari 2009

fredag (den 13:de)

Har sluppit otur idag (endast en ganska seg föreläsning). 

Vi har varit på restaurang ikväll. Simons föräldrar bjöd oss och Simons bröder eftersom En av dem fyllde år igår. Sedan drog vi till IKEA. Jag köpte ett nytt täcke eftersom jag har snott Simons de senaste veckorna (mitt är så kallt) så nu kan han få tillbaka det. Jag införskaffade även nya kuddar eftersom jag inte vill ha mina dunkuddar längre. Jag tycker det är väldigt sött att man kan välja mellan ryggsovare, sidsovare och magsovare :).

Vill bara säga att jag saknar anni med litet a och inget e väldigt mycket. Det är en av de sötaste finaste människor jag någonsin har träffat. Ska bli så kul i sommar!

Nu måste jag äta. Känner inte för det just nu. Har fått för mig att jag åt för mycket förut.

varför kan jag inte bara vara normal som alla andra?

2 kommentarer:

  1. Jag saknar dig otroligt, det känns så annorlunda, men bra, att jag tycker om dig så himla mycket trots att vi bara träffats några dagar.
    Du är en av de bästa i mitt liv. På riktigt!

    Ta med dig Simon och kom upp till mig den andra maj!

    SvaraRadera
  2. haha den föreläsningen var bad luck!! Nu kommer vi att ha mardrömmar om TRAS hela helgen. Ha det jätte fint.
    Kram

    SvaraRadera