måndag 16 februari 2009

Ganska händelselös måndag...

idag har jag:

-varit inne i princip hela dagen för jag väntade på att en läkare skulle ringa. Jag ringde kl 10.00 och han ringde upp kl 18.00. SUCK.

- läst ut "tankens mosaik" (bättre sent än aldrig).

- diskat i typ 45 min (vi är duktiga på att lägga disken på hög).

- rensat bland mina halsdukar (tog bort tre, sparade en miljon).

- ätit morotsscones.

- tittat på "My super ex-girlfriend". (Lagom dos amerikansk humor).

- blivit sur på tre olika läkare samtidigt. (Undrar om det är något slags rekord).

- Läst ut "Kleopatras kam" (mycket bra bok, men "Busters öron", av samma författare är unset bättre.) Nu ska jag börja på "Moment 22", det är tydligen en bok man ska läsa.

Nu är det dags för mannagrynsgröt och "familjen annorlunda" (jag kommer inte hinna i tid.)

hej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar