söndag 22 februari 2009

Långhelg

Ledig i fyra dagar, skönt egentligen, men blir så lätt uttråkad, det blir synd om Simon då ;)
Men det har faktiskt gått bra än så länge, har börjat skriva på min hemtenta, är jättepeppad, har i princip skrivit färdigt "bakgrundskapitlet". Jag vet inte vad det är med mig, brukar inte vara ute i så här god tid! :)
När jag inte har skrivit så har vi tittat på film, vi har hunnit med; the hot chik, bigfish och Ace Ventura.

Alltså Hellström är så söt, hans favoritleksaker är "flörparna" som blir när man öppnar tetrapacksförpackningar. Han har säkert 10-15 stycken liggandes runt om i lägenheten som han leker apport med ibland. Han är som en liten hund. Det är därför vi nu håller på att lära honom "sitt" och "ligg".

Övrig information: håller på att töja ett av mina hål i öronen, fat cat här i Kalmar ska stänga så de säljer ut allting med 70% och de hade jättefin plugg som var chakrutig. Då kände jag att det är nu eller aldrig! Såjag köpte den och så en lite mindre ifall jag måste ta en liten paus ;). Men lugn, jag ska inte töja speciellt mycket, det tycker jag är fult. Nä, den är bara 6 mm och större kommer det inte bli.

Om typ en månad flyttar vi! Längtar massor.

Puss hej.

5 kommentarer:

  1. Hjälp vad stressad jag blir nu! Har du redan börjat med hemtentan?? Herrejösses vad duktig du är!!! Nu blir jag otroligt impad.

    SvaraRadera
  2. Vad då hål i örat............! Jag ska kanske göra en taturing till. Lillemour gjorde en i lördags. Puss o kram, älskar dig

    SvaraRadera
  3. Ja, lova att det inte blir så stort, det är inte snyggt med en perpparkaksform i örat! Men en mindre går bra ;-) Gör det inte ont förresten och hur gör man?

    SvaraRadera
  4. njee inte så farligt ont, man får ta lite i taget, jag har två stycken "töjningssmycken" som det heter, dom är liskom som en pinne som blir tjockare och tjockare o så får man trycka i lite i taget.

    SvaraRadera