söndag 15 februari 2009

Söndag 15/2

Kvällen igår blev tyvärr ganska jobbig. Det blev nog lite för många utmaningar på en gång. Detta ledde till att jag sov länge imorse, vaknade nio minuter över nio, när mamma sms:ade mig. 

Vi brukar alltid köpa nybakat bröd till frukost på söndagarna. Det är nog något jag kommer sakna när vi flyttar. Men... det gör ingenting, för hallå, jag ska ju flytta ut på landet. Hur underbart är inte det?? :)

Idag har det ju varit helt underbart väder, man hade lust att ta på sig täckbyxor, fixa varm choklad och gå till pulkabacken. detta gick tyvärr inte av tre anledningar:

- Jag äger inga täckbyxor.

- Jag har inte sett någon pulkabacke någonstans i Kalmar.

- Jag har en miljon saker att läsa och skriva om inför hemtentan.

På tal om något helt annat, en sån här vill ja ha:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar